1.3.2009

Synttärit

Sattuipa käymään sellainen juttu, että meikäläiselle iski synttärit tämän Jenkkilän kokemuksen aikana!

Ja osoittautuipa yhdeksi parhaimmista synttäreistä koskaan!!

Päivä alkoi varsin normaalisti. Heräsin ja rupesin tietokoneella surffailemaan. Odottelin että Nelli heräilee... Nelli kun heräsi, käytiin vähän tekemässä kotitehtäviä tietokonelabrassa ja käytiin tutustumassa kirjastoon.

Kirjastosta kun kotiuduttiin menin suihkuun ja rupesin valmistautumaan iltaan. Kun olin kuivaamassa tukkaani, soi puhelin. Nelli vastas puhelimeen ja sano mulle että FedEx soittaa. Ja mä vastasin ja ihmettelin kun setä puhelimessa sanoo että mulle olisi FedExin paketti odottamassa ala-aulassa...

Tietenkin sinne lähdin heti pää ajatuksia vilisten... Et mitä häh... Alas kun pääsin niin siel setä odotti iiiiiison paketin kanssa. Ja minä pää pyörällä et mitä hittoo... Olin vaan et joo, kiitos... ja selän takaa kuului KLIK. Sillon mulla välähti että hetkinen!!!!

Saman tien bongasin Rickin odottamassa nurkan takana kameran kanssa. Setä olikin ollu Rickin kanssa samassa asuntolassa asuva heppu. Ja pian Sven ja Chris ilmestyivät nurkan takaa, kun tajusivat et mä ymmärsin jo, että se oli heidän jekkunsa. Olin vieläkin ihan totaalisen pyörällä päästäni ja totesin vaan et saatte pojat kantaa lahjan yläkertaan...

No hehän sen kantoi ja sit oli aika ruveta availemaan pakettia... Fiksustipa se oli pakattu kaiken paperisilpun ja muun keskelle... :D Sieltä löytyi todella hieno lahja!! Digitaalinen valokuvakehys!!

Olen sellasta sattunut itse katselemaan WalMartissa useammin kuin kerran ja olivat sitten sellaisen ostaneet lahjaksi!!! Olin lähes sanaton! Ei tullut pieneen mieleenikään että he mua jotenkin syntymäpäivänäni muistais ja olin ihan sanaton että he mua muisti noin upealla lahjalla!!

Vieläkin ihan ymmälläni rupesin meikkailemaan ja sit lähdettiinkin syömään! Käytiin Cosmosissa syömässä herkulliset pihvit ja Spankiesin kautta mentiin Club Jetiin!

Ilta oli varsin hauska ja rentouttava!! Juuri äsken kotiuduttiin ja nyt on pakko saada eloa kuvakehykseen!!! :D Kaiken lisäks, ulkona tapahtui jotain ihmeellistä... Siel satoi L-U-N-T-A!!! Joten ohessa kuvaa kun joku sekopäinen suomalainen kävi tekemässä lumienkelin... Nimeä mainitsematta...

Kiitos Nellille lahjaideassa mukana olosta ja special thanks to Crazy Belgium Guys ( Chris and Sven) and to one Crazy Dutch (Rick) for really nice birthday!!!!! :)

Ei kommentteja: